Langsung ke konten utama

warta palastra

Kabeh ing donya iki digarisne karo Kang Kuwasa mesti gegandhengan, ora bisa pisah dadi ijen, dhewekan.

ana ireng mesti ana putih
ana apik ana ala
susah - seneng
lanang - wadon
sugih - mlarat
menang - kalah
adoh - cedhak
awan - wengi
dawa - cendhek
mulya - durja
URIP - PATI


وَلِلَّهِ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ ۚ وَإِلَى اللَّهِ 
تُرْجَعُ الْأُمُورُ

"lan kabeh kagungane Gusti Alloh, sing ana ing bantala

 (bumi) lan ing angkasa, samubarang kabeh bakal balik ing 


ngarsane Gusti Alloh."




كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ ۗ وَإِنَّمَا تُوَفَّوْنَ أُجُورَكُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ ۖ فَمَنْ زُحْزِحَ عَنِ النَّارِ وَأُدْخِلَ الْجَنَّةَ فَقَدْ فَازَ ۗ وَمَا الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلَّا مَتَاعُ الْغُرُورِ 


" kabeh kang duweni sukma (nyawa) bakal 

ngrasaake pati. Lan sejatine amung ing dina 

kiyamat disampurnaake pahalamu. Lan sapa 

wae sing diadohake klawan neraka lan den 

lebokne ing swarga, mangka untung banget 

dewekke. Panguripan ing donya iki amung ka

senengan kang marai bledru lan nglaleake." 

(QS:ALI IMRON, 185)



urip lan pati iku tibake kaya awan wengi kang cedhak banget lan gelis anggone ganti. den sira kang lali marang kewajibane, getun temen ing mburine.....





اِنَّ صَلاَتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي ِﷲِ رَبِّ الْعَالَمِينَ

satemene, sholatku-ibadahku-urip lan matiku amung kanggo 

Alloh, Gusti Kang Akaryo Jagad


aben arepe maca Alfatihah, dialog karo Gusti kudu dilakoni kanthi temenan lan ikhlas.. ora ana urusan liya.. lha wong wis jelas kok, sholate, ngibadahe, urip lan mati iku yo amung kanggo Gusti Alloh..




siap ora siap, budhal ora budhal, ikhlas ora ikhlas, yen wancine malaikat Izrail wis ngawe-awe yo kudu manut.. kaya apa rekasane sakaratul maut? sing mesti lara banget, kaya kang sing wis dikisahne dening Rosulullah... bayangno wae, naliko badanmu sakojor dikuliti kanthi kasar, perih banget.. iku mono ora ana sprapate larane naliko sakaratul maut utawa kecat nyawa wis amiwiti dalane..

lha sik timur kok wis dipundhut? jawabe sepele, kadya kancaku, Uje (ustad jefry), iku hamba kang wus oleh predikat "sae", amale wus cukup kanggo ngeterake sukmane ing swara, lha awak dhewe sing isih urip? ISIK KAKEAN DOSA..!!

mula saka iku, ayo saiki padha nyuwun ngapura, lan muga besuk yen wancine mulih Ing Sangkan Paraning Dumadi, ora ngrasakke lara kecat nyawa.. muga oleh pitulungan dening Kanjeng Rosul den dilebokake ing swargane Alloh.. amiin


ingkang nembe mawon palastra :


Komentar

Posting Komentar

wajib komen..

Postingan populer dari blog ini

LUSANDRA Trenggalek

TEATER TRADISIONAL KABUPATEN TRENGGALEK “KESENIAN LUSANDRA” SEJARAH PERKEMBANGAN Trenggalek adalah kota yang terletak di bagian pesisir selatan dengan batas wilayah sebelah utara berbatasan dengan kabupaten Ponorogo, sebelah timur berbatasan dengan kabupaten Tulungagung, sebelah selatan berbatasan dengan pantai selatan, dan sebelah barat berbatasan dengan kabupaten Pacitan. Dengan kurang lebih 700.000 jiwa penduduknya, sebagian besar mata pencahariannya adalah sebaagai petani dan nelayan, maka tak dapat dipungkiri bahwa hal ini mempengaruhi banyaknya berbagai kesenian yang lahir bersumber dari kebutuhan spiritual hingga keperluan hiburan. Trenggalek memiliki kesenian yang cukup beragam, yaitu: ü   Bidang seni suara: o    Macapat (biasanya kegiatan ini dilakukan oleh para sesepuh pada malam hari saat kelahiran bayi sebagai penolak bala semalam suntuk secara bergantian oleh sesepuh satu ke sesepuh yang lain. Hal ini terus dilakukan hingga bayi menginjak usia 7 mala

Mencari Arya Penangsang bagian 3

Selamat dini hari, semoga tidak jenuh dengan postingan saya terkait babad Tanah Jawi khususnya tentang ketokohan Arya Penangsang. Saya tetap mengharapkan tanggapan anda dengan apa yang saya tulis.. entah koreksi maupun konfirmasi. Saya menghargai anda berapresiasi. Bismillah, saya mulai..... Latar belakang saya adalah seorang sarjana seni khususnya drama. Pada setiap pemeranan dalam sebuah lakon yang saya mainkan selalu detail mengamati tentang karakter. Ya termasuk psikologi, sosiologi dan sebagainya.. untuk itu tidak heran jika saya tidak menelan mentah2 karakter suatu tokoh tanpa mencari beberapa bukti dan sebab. Baik, langsung saja... kita akan membahas Bupati Jipang Panolan yang berwatak keras.. temperamental, penuh amarah dan pendendam.. okay.. berpuluh orang beranggapan ia adalah tokoh antagonis. Tidak jadi apa. Memang itulah yang sering kota baca dan kita lihat d kethoprak pada umumnya. Namun ketika saat ini saya menulis lakon Arya Penangsang Gugur, ada sebuah gelitikan yan